מה ההבדל בין AAA+ ל AAAA+ לבין AAAAA+ בשעונים?

מה ההבדל בין AAA+ ל AAAA+ לבין AAAAA+ בשעונים?

שעוני העתק מיוצרים במגוון רמות איכות. המחיר מושפע מאוד מדרגת האיכות.

עד כאן היה לך מושג לגבי ההבדל בין דרגות האיכות של השעונים.

אנו רוצים להבהיר שאכן יש לנו רק שעוני AAA+ ,שעוני AAAA+ (שוויצרי) , ושעוני AAAAA+ Super Clone שהם שעוני העתק הטובים ביותר בעולם.

ייתכן שתצטרך גם לדעת שאי אפשר לשכפל כמה שעונים מקוריים. יש הבדל טיפשי בדרגה, בשילוב הצבעים ובאיכות החומרים. מכיוון שהעדיפות הראשונה שלנו היא איכות ואיכות תמיד עושה את העניינים, אתה עשוי למצוא הבדל קטן במחיר שלנו בהשוואה לאחרים. אבל, בהחלט תקבל את ההעתק הטוב ביותר אי פעם.

אנחנו תמיד מנסים לתת את המוצרים האיכותיים ביותר עם אחריות שירות מובטחת מדי, מכיוון שאנו מאמינים ש"הלקוח הוא המלך".

יש 6 דרגות של העתקים הציון A הוא דרגת האיכות בשעוני העתק.

דרגה A – לא מוכרים באתר!

איכות הכי גרועה שקיימת בדרך כלל מוכרים אותם באליאקספרסס וכדומה.. יגיעו עם מנגנון פשוט וזול מאוד שיפסיק לעבוד אחרי שבוע. הבדל משמעותי מאוד במשקל בהשוואה למקור. רוב הפונקציות הכרונוגרפים לא עובדות. האיכות ירודה ביותר. על מנת לחסוך בעלויות, המארז חלול, ואיכות המתכת ירודה לחלוטין, אנשים משתמשים בגרוטאות לייצור שעון בדרגה זו . כשאתה מוצא את דרגה A, אני לא ממליץ לך לקנות.

דרגה AA – לא מוכרים באתר!

רובם יגיעו עם מנגנון פשוט וזול שיפסיק לעבוד אחרי שבועיים. הבדל משמעותי מאוד במשקל בהשוואה למקור. רוב הפונקציות הכרונוגרפים לא עובדות. האיכות ירודה ביותר. על מנת לחסוך בעלויות, המארז חלול, ואיכות המתכת ירודה לחלוטין, אנשים משתמשים בגרוטאות לייצור שעון בדרגה זו . כשאתה מוצא את דרגה AA, אני לא ממליץ לך לקנות.

דרגה AAA – לא מוכרים באתר!

ההבדל העיקרי לשעונים באיכות AAA הוא החומר המשמש בו. בדרך כלל יצרני שעונים באיכות AAA משתמשים בפלסטיק זול במקום בפלדת אל חלד כבדה בייצור חלקי השעון. זה מקצר את חיי המנגנון. ההבדל העיקרי השני לשעונים באיכות AAA הוא הגימור. כל אדם קונה שעון העתק כדי להתהדר בו כאילו הוא עונד שעון מקורי, אז הגימור חייב להיות תואם, אחרת אנשים חכמים סביבו עשויים לדעת שהוא עונד שעון מזויף או באיכות AAA. האיכות ירודה ביותר. על מנת לחסוך בעלויות, הרצועה חלולה, ואיכות המתכת ירודה לחלוטין, אנשים משתמשים בגרוטאות לייצור שעון בדרגה זו . כשאתה מוצא את דרגה AAA, אני לא ממליץ לך לקנות.

דרגת AAA+ – מומלץ מאוד!

AAA+ הפלוס מפעיל יותר מאמץ על האופטיקה, שיפור משמעותי לעומת דרגה AAA ללא הפלוס. ה-AAA+ מצויד במנגנון מעולה (העתק של המקור). איכות החומרים מעולה פלדת אל חלד 904L , תואם למשקלו של המקור , כל הפונקציות עובדות , נגד מים 10ATM , משקל הרצועה תואמת למקור. זכוכית ספיר קריסטל נגד שריטות.

דרגה AAAA+ שוויצרי – מומלץ ביותר!

שוויצרי עותק שם דגש חזק על אופטיקה. הפרטים מצוינים. נעשה שימוש במנגנון שוויצרי (מנגנון יותר איכותי לעומת דרגת AAA+) לשעון גימור ללא רבב, והצמיד באיכות מעולה!. בדרגה זו, זכוכית ספיר נגד שריטות היא סטנדרטית.

דרגה AAAAA+ סופר קלאון – מומלץ מאוד מאוד!!

Super Clone הוא הרמה הגבוהה ביותר של ייצור שעוני העתק והוא זמין רק עבור מותגים מסוימים. שעונים אלה מיוצרים על ידי מירב המומחים והמפעלים הטובים ביותר.חלקים באיכות גבוהה הוא השעון המזויף האיכותי ביותר, מושלם, מדויק ומדויק במידה שבה חובבי פרק כף היד, הורולוגים ואספני ניסיון לא הצליחו לזהות אותם כזיופים! שעוני Super Clone הם יקרים בהשוואה להעתקי AAA אבל הם באמת שווים את הכסף! המשקל והמנגנון זהים לאלו שבשעון המקורי. הדבר החשוב ביותר וההבדל בין AAA+ לSuper Clone הוא המנגנון. שעוני Super Clone מצוידים במנגנון שיבוט זהה בדיוק למה שאתה מוצא בשעון מקורי , זה הטוב שבטובים ביותר, השעונים הללו נועדו להחזיק מעמד לכל החיים.

פוסט קשור

פתח צא'ט
איך אפשר לעזור?