כל הסיבות המובילות למה לרצות שעוני יוקרה

כל הסיבות המובילות למה לרצות שעוני יוקרה

 

העניין הגובר היום בענידת שעונים יפים וההנאה מהם, היא תשוקה שחייבת להיות מוצדקת, כי גברים ונשים משדרים מראה של מצליחנים כשהם לבושים היטב ועונדים את האביזרים הנכונים, ולא הזולים. אבל לא משנה איזו מחלוקת סובבת את הנושא, וכמה זמן היא נמשכת, העובדה נשארת תמיד אחת: אם אתם רוצים לענוד שעוני יוקרה, פשוט קנו אותם, בלי להתעכב על הצורך להסביר לאחרים למה אתם רוצים אותם. כי יש לכם את כל הסיבות שבעולם לרצות אותם, אבל הסיבה היחיד והחשובה באמת היא שאתם פשוט אוהבים אותם ורוצים להיראות (הכי) במיטבכם. אבל אם אתם בכל זאת רוצים כמה סיבות ותירוצים, אספנו עבורכם את כל הסיבות המובילות למה לרצות שעוני יוקרה.

למה לענוד שעוני יוקרה, מה הם עושים ששעונים אחרים לא עושים?

התשובה לשאלות אלו מבוססת על מחשבה מעמיקה. כדי להתחיל, בואו נבין קודם איך זה מרגיש לענוד שעון יוקרתי. המומחים בחברת שניידר, מרכז השעון והתכשיט, עמלו על התשובות כי המטרה היא למכור שעוני יוקרה ללקוחות שרוכשים אותם מתוך הכרה מלאה שהם מבצעים רכישה שקשורה לסיבות רגשיות כמו גם לסיבות מעשיות. במקביל, וכדי שתוכלו לקנות שעונים כאלה שוב ושוב, אתם צריכים להיות מחוברים ל"אני האמיתי" שלכם על מנת שתוכלו להתענג על הרגשות שאתם חווים כשאתם הופכים לבעלים של אביזרים יפים.אז למה אנחנו צריכים או רוצים שעוני יוקרה? המחשבה על שאלה זו הבהירה לנו שהסיבה העיקרית מתחילה כנראה בתרבות המותרות שאנחנו חיים בה, גם אם לא תמיד אנחנו מבינים אותה לחלוטין.

תרבות של מותרות ויוקרה

תרבות היוקרה היא הערכה קולקטיבית ורצון לבעלות על מוצרים, אביזרים ופריטים שמיוצרים היטב במותגים נפוצים ומוכרים שמעידים על הצלחה, טעם טוב, סגנון מוקפד, חברה גבוהה, חשיבות, ועוד. תרבויות מציבות גם ערכים חברתיים על אביזרי מותרות באופן שנתפס כאמיתי מאוד אצל אנשים רבים.

ולא רק זה, כדי להרגיש נוח מבחינה חברתית, יש צורך בהעברת מסר ויזואלי מוקפד ככל הניתן. כשחושבים על תרבויות של מותרות, ברוב המקרים חושבים על חלקים של אירופה, אסיה, וארצות רבות במזרח התיכון אז כמה מהסיבות העיקריות לרכישת שעוני יוקרה מתייחסות להעדפות של אנשים שחיים באזורים אלו.

למה לרצות שעוני יוקרה

הסביבה לוקחת אתכם ברצינות

מוסכמות חברתיות מתמקדות במקרים רבים בחיפוש הטוב ביותר. אנשים שופטים אנשים אחרים לפי ערכים של חכמה, טוב טעם, אטרקטיביות, הצלחה והתבססות על אינדיקטורים חזותיים, שנתפסים חזק מאוד, ולעתים קרובות אנשים מגיעים למסקנות לגביכם עוד לפני שאתם פותחים את הפה. לכן על מנת שיתייחסו אליכם ברצינות, אתם חייבים לשדר מראה רציני.

היום, אם אתם רוצים לשדר מראה מרשים, אתם צריכים להתלבש היטב, לעצב יפה את השיער, לנעול נעליים משובחות, לעמוד זקוף וללחוץ חזק את היד במפגשים ראשוניים. בעוד שכל זה נשמע סביר, זאת רק ההתחלה, במיוחד אם המטרה שלכם היא שייקחו אתכם ברצינות במצבים עסקיים וחברתיים.

אבל בואו לא נבלבל בין רצינות לבין מקובלות חברתית

המגע הסופי שכל אדם מוסיף למראה שלו הוא כמה פריטים בודדים שהם קצת מעבר לאביזרים והפריטים שניתן לראות על רוב האנשים, ושעוזרים לסביבה להגיע למסקנות לגביכם. רוב האנשים מתלבשים באופן כללי למדי, אבל אם יש לכם העדפה לסוג מסוים של נעליים או צעיפים, ואתם רוצים לשדר הצלחה ותחכום, אתם תהיו ברי מזל אם תוסיפו למלתחה שלכם גם שעוני יוקרה, כי ברוב המקרים, לא יהיו לכם הזדמנויות רבות להצביע על הצלחתכם, מלבד השעון היפה, המעוצב והיוקרתי שכרוך סביב פרק היד שלכם.

למה לרצות שעוני יוקרה

כפי שאתם רואים, יש לא מעט סיבות למה לרצות לענוד שעוני יוקרה. זה לא משנה מאיזה סיבה אתם מחפשים שעון יוקרה, אנחנו מזמינים אתכם אלינו לשניידר, מרכז השעון והתכשיט, שם נמצא את שעון היוקרה המתאים ביותר בשבילכם – מכל סיבה שלא תהיה שהחלטתם לרכוש …

פוסט קשור

פתח צא'ט
איך אפשר לעזור?